יום שלישי, 24 במאי 2011

מהפך ב-5 דקות

ברוב הנשים שנתקלתי הן אמרו לי שהם לא מתאפרות ,בגלל שהן לא אוהבות את זה או שהם לא יודעות איך להתאפר.
טעויות כמו צללית מוגזמת, שימוש בצבע לא מתאים, שינה עם מייק-אפ, גבות לא סימטריות, איפור מרוח, אלו ועוד הן טעויות איפור נפוצות שרצוי להימנע מהן.
אחת משגיאות האיפור הנפוצות ביותר, היא שימוש בצבעים לא נכונים. זה יכול להיות הכל: צללית, שפתון, עפרון שפתיים, סומק ועוד.
שגיאות איפור כאלה הן חשובות בגלל שחשוב לשמור על בריאות העור.
איפור יכול להיראות טבעי ואת יכולה להיתאפר מהר מתי שאת משתמשת בכלים ומוצרים קוסמטיים נכונים.

את תצטרכי צידה של ספוג חץ, סט מברשות,פודרה ,סומק גוון ניטרלי עם שפתון תואם,צללית בגוון האור ובינונית,קונסילר ועיפרון אייליינר חום או שחור עדין .

כדי להתחיל

1)תשימי את הקונסילר מתחת לעיניים ולאיזור השפתיים,תכסי את כל הפגמים שתראי.
השתמשי בסופג חץ כדי להקל עלייך המיזוג שיהיה באופן שווה.
2)תשתמשי שוב בספוג חץ כדי למרוח את הפודרה על כל הפנים כדי שיתמזג עם הקונסולר.
3)תשימי סומק על הלחיים,לא למרוח מתחת לאף או בצידי העיניים,תרככי את הקצוות עם הספוג.
4)השתמשי בצללית בינונית בשביל העיניים כדי לכסות לאחר מכן את באמצעות תערובת גוון בהיר יותר של צללית בכל איזור העין,עם מברשת איפור רכה ,שגודלו בערך סנטימטר וחצי.
5)השתמשי באיילינר חום או שחור בחלק העליון של העין,עד אמצע הדרך למטה אם העיניים הן קטנות,ואם הן גדולות תמשיכי כל הדרך.
6)בעזרת מסקרה ברורה תברישי את הגבות כדי להוסיף להם ברק ויופי.
7)תשימי את השפתון בעזרת מברשת שפתיים או ישר ממנו.

באמצעות מדריך האיפור המהיר הזה את תוכלי להינות יותר זמן מהיום שלך.

2 תגובות:

  1. שלום ,

    שמי משה ואני מעוניין לבצע החלפות קישורים,
    אני מחפש קישורים עבור כמה אתרים
    וכמובן יש לי כמה אתרים מהם אני יכול לקשר אליך

    חיזרו אליי במייל ונדבר,משה.
    samuelt.seo@gmail.com

    השבמחק
  2. תודה רבה על המידע.
    אני חושב שכל אישה צריכה שתהיה לה מאפרת מקצועית אליה היא יכולה ללכת כאשר היא צריכה להתאפר לאירועים מיוחדים ולא ליום יום. אני מבין את הנשים שלא רוצות להתאפר כל יום ולא אוהבות את זה, זה נראה לי מאמץ מיותר ואני תמיד אומר את זה לאשתי.
    אני חושב שלכל אחת יהיה מספר של מאפרת ערב מקצועית אשר יכולה לעזור לה באיפור באירועים מיוחדים.

    השבמחק