יום ראשון, 9 באוקטובר 2011

סרטון l מדריך איפור כלות - איפור עיניים

בס"ד


זהו מדריך להשגת מראה כלה. זה נראה די קל לעשייה. אם את לא יודעת איך להשים ריסים מלאכותיות, את תמיד יכולה לגשת לדלפק האיפור ולעשות את זה בשבילך.


אני אשמח לראות תמונות של מראה איפור זה אם תנסו את זה. אתם יכולות להעלות אותם לדף האוהדים בפייסבוק :



תגובה 1:

  1. תודה רבה על הסרטון, נראה מאוד מקצועי ואיכותי.
    אני עדיין חושבת שכאשר האירוע הייתי הולכת למאפרת מקצועית כמובן כאשר מדובר באיפור כלות.
    אז איך לבחור איפור כלות? אני עכשיו בתהליכים של חיפוש עם אחותי הקטנה אחר מאפרת מקצועית שתאפר אותה לחתונה, אנחנו דבר ראשון שאלנו חברות ומשפחה על מאפרת כלות שהן ממליצות עליה. לאחר מכן התחלנו לבדוק אצל כל מאפרת תיקי עבודות ותמונות של כלות שהיא איפרה (לפעמים דרך האינטרנט). אחרי שירדנו בערך ל6 מאפרות בדקנו כי האיפור שהן משתמשות בו הוא איכותי ולטעמה של אחותי.
    הגענו ל4 מאפרות, אחותי קבעה איתן פגישות על מנת לראות מה הן ממליצות ואולי לעשות איפור ניסיון.
    אני חושבת שזה תהליך ארוך וככה צריך להיות, מפני שאיפור כלות הוא מאוד חשוב לחתונה!

    השבמחק